Jatka sisältöön

Toimitusehdot

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. 

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteiden vaihdot ja palautukset ovat asiakkaalle maksuttomia.

2. Heti varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on normaalisti 3-5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse myynti@customride.fi 

4.
Ilmainen toimitus yli 99 euron tilauksiin.

 

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 2 - 4 työpäivää. Osa myynnistä olevista tuotteista on nk. tilaustuotteita, mutta yleensä myös näissä tuotteissa toimitusaika on mainittu 2-4 arkipäivää.

Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli huomaamme toimitusajan kestävän normaalia kauemmin.

2. Toimitustavat

- Nouto Postista, hinta 5,90 €, maksuton yli 99 € tilauksiin.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Paketin mukana toimitettava lähete toimii takuutodistuksena.

 3. Hinnat

Voimassaoleva hinta on hinta, joka on verkkosivulla tilausta tehdessä. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Customride Finland Oy:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja/hintoja.

Customride Finland Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden johdosta.

4. Maksutavat

- Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
- Lasku- ja osamaksupalvelu: Walley ( entinen Collector Bank)
- Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
- Mobiilimaksaminen: MobilePay

          Kun valitset laskun tai osamaksun maksutavaksi, tarkistamme luotto- ja osoitetietosi.

          Maksupalvelutarjoaja

          Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

          Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
          Innova 2
          Lutakonaukio 7
          40100 Jyväskylä
          Puhelin: 020 718 1830
          www.paytrail.com

          5. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

          Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

          Pyydämme olemaan palautuksesta AINA ENSIN yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen myynti@customride.fi. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle ohjeet palautuksen tekemiseen.

          Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. 

          Pyydämme ilmoituksessanne ilmoittamaan:

          - Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
          - Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
          - Haluatko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
          - Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

              Customride Finland Oy ei vastaa verkkokaupassa olevien sopivuustaulukoiden oikeellisuudesta. Tarkista aina osien ja varusteiden sopivuus omaan ajoneuvoosi käsikirjasta tai maahantuojalta.

              Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

              Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetykset voivat vaurioitua kuljetuksessa. Mikäli tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee vahinkoilmoitus heti noutopisteessä.

              Ota sen jälkeen yhteyttä sähköpostitse myynti@customride.fi, saat tarkemmat tiedot uuden tuotteen toimittamisesta.

              6. Reklamaatiot

              Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot on lähetettävä kolmen (3) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen myynti@customride.fi

              7. Tilauksen peruminen

              Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa.

              Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa kirjallisesti osoitteeseen myynti@customride.fi. 

              Ilmoitamme aina asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse mikäli toimitusaika venyy.

              Customride Finland Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille.

              8. Yhteystiedot

              Customride Finland Oy / y-tunnus: 3148249-5

              Sähköposti: myynti@customride.fi